سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجو:
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 25939
تعداد بازدید امروز: 2
تعداد بازدید دیروز: 2
  • درباره وبلاگ


  • هو الاول و الاخر - صهبای شهود
    سید محمد حسن مخبر
    این وبلاگ منعکس کننده دروس حضرت استاد حجة الاسلام و المسلمین حاج مرتضی(سعید) جوادی آملی (حفظه الله) فرزند برومند و فاضل مفسر کبیر قرآن، حکیم متأله حضرت آیة الله جوادی آملی( ادام الله ظله العالی ) است که در حوزه علمیه قم افاده می گردد.
  • لوگوی من


  • مشاهده اوقات شرعی


  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    هو الاول و الاخر - صهبای شهود
    هر گاه خداوند خیر بنده ای بخواهد، او را در دین آگاه می کند و راه راست را به او نشان می دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
  • هو الاول و الاخر نویسنده: سید محمد حسن مخبر چهارشنبه 86/7/25 ساعت 9:41 ع
  • هو الاول و الاخر

    سپاس و ستایش پروردگاری را سزاست که انسان ، این کون جامع عالم هستی را از جایگاه ( لَم یَکُن شَیئً مَذکُوراً ) به مقام والای ( ثُمَّ أَنْشَأْناهُ خَلْقاً آخَر ) ترقی بخشید و به تاج ( لَقَد کَرَّمنا بَنی آدم ) مفتخرش گردانید و اکرامش را با اعزاز فخر انبیاء و سید اولاد آدم ، به ( سُبحانَ الذَّی أسری بِعَبده لَیلاً منَ المَسجِدِ الحَرامِ إلی المَسجِدِ أقصَی ) تتمیم گردانید و به شرافت ( دَنی فَتَدلَی فَکانَ قابَ قوسَینِ اَو اَدنی ) گرامی داشت تا باران مدام فیض اش از معبر وجود شریف نبوی ، عالمی را اشراب سازد .

    سلام و درود بی پایان حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی و خاندان پاکش را رواست که اصدق مصادیق ( عِبَادٌ مُّکْرَمُونَ * لَا یَسْبِقُونَهُ بِالْقَوْلِ وَ هُم بِأَمْرِهِ یَعْمَلُونَ ) اند . همانان که فیض وجود شان – اذن و امر الهی – از ابتداء ( وَ عَلَّمَ آدَمَ الْأَسْماءَ کُلَّها ) تا معاد ( إِنَّ إِلَیْنَا إِیَابهَُمْ * ثمُ‏َّ إِنَّ عَلَیْنَا حِسَابهَُم ) دوام دارد و در این اوج کرامت، شعار شعور آفرین ( اَلفَقرُ فَخری ) ذکر قال و زبان حال آنهاست .

    منت بی انتهای حق – سبحانه و تعالی – بر تداوم استضائه به انوار علوم و معارف  والای الهی را شاکریم و این توفیق را سپاسگذاریم که در سال جاری نیز خوشه چین خرمن فضل علم و اخلاق استاد فرزانه و دانشمند گرانمایه حضرت حجة الاسلام و المسلمین حاج مرتضی – سعید – جوادی آملی ( دام ظله ) سبط خلف و فرزند ارزشمند مفسر کبیر قرآن ، فقیه فقه بی بدیل قرآن و عترت ، حکیم بصیر و عارف خبیر حضرت علامه آیت الله جوادی آملی ( متع الله المسلمین بطول بقائه الشریف ) هستیم.

    به یاری خداوند منّان بر آنیم تا امسال جدی تر از سال قبل نکات اساسی و اصول آموخته های استاد معظم را همه هفته در اختیار جویندگان معارف والای الهی قرار دهیم . در این مسیر دعای مستجاب حضرت استاد ( دام ظله ) و همراهی شما برادران و خواهران ایمانی مددکار ما خواهد بود .

    انشاء الله   

     


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ